top of page

Kvinder smider make-uppen i stor stil

  • globaldignity
  • 13. maj 2014
  • 1 min læsning

Maj-kampagnen #makeupfrimandag er en stor succes, der har fået mange kvinder til at droppe mascara og foundation i kampen for bedre selvværd.

Det er Dove, der står bag kampagnen, som støtter Global Dignity, hver gang der bliver købet et Dove-produkt eller bliver lagt en makeupfri selfie på de sociale medier.

Kampagnen skal være med til at lave om på, at ca. 30 % af danske kvinder ikke føler sig smukke nok uden make-up.

Kampagnen får både opmærksomhed af store danske medier som DR, modemagasiner som Woman og Femina og masser blogs.

Kampagnen har kørt i tre mandage og indtil videre er den samlede donation til Global Dignity lige knap 7500 kr.

Comments


Populære nyheder
Seneste nyheder
Arkiv
Søg på emner
Følg os
  • Facebook Clean Grey
  • Instagram Clean Grey
  • Twitter Clean Grey

NYHEDSBREV

 

 

 

OM OS

 

Global Dignity er en uafhængig organisation bygget op af frivillige, der arbejder for at skabe mere værdighed blandt børn og unge.

 

Organisationen blev skabt i 2006 af tre Young Global Leaders:  H.K.H. Kronprins Haakon af Norge, professor Pekka Himanen fra Finland og grundlægger af Operation HOPE, John Hope Bryant fra USA.

 

I dag er organisationen repræsenteret i over 70 lande verden over, og hvert år oplever over 300.000 børn og unge vores Global Dignity Dage, som er en to timers workshops i værdighed. 

KONTAKT OS

 

Hvis du vil være frivillig, har en god idé eller et spørgsmål, så tøv ikke med at tage fat i os:

 

kontakt@globaldignity.dk

 

 

Du kan finde vores øvrige kontaktinformationer HER.

 

 

 

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon
GlobalDignity_Logo_Denmark_Secondary.png
bottom of page